ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

friends
Wednesday 11 December 2013 | 14:41 | 0 comments

Assalammualaikum. Lama gila eh aku tak update blog. Banyak cerita sebenarnya tapi seriously malas nak update. Harini rasa rajin nak update sebab esok nak balik Kelantan dah. Mana tahu ada orang stalk aku ke, nak baca blog aku ke. Hahaha kay dah diam.

 
Semalam, 10/12/13.
Happy Anniversary Friendship, 1 year 2 months.
 
Aku seriously tak tahu nak cakap apa,
tapi aku nak berterima
kasih sangat sebab dah tempuh banyak dugaan
dengan aku. Banyak sangat, terlalu banyak sangat
bersabar dengan kerenah dan perangai
aku dari dulu sampai sekarang. Aku tahu kau boleh dapat kawan
yang lebih elok dari aku.
Aku nak berterima kasih juga untuk kenangan
semalam. Lepak dengan kau dari
pukul 8 pagi sampai 5 petang, Thanks much :*
Aku taknak dan takkan lupakan kenangan dengan kau,
Seriously aku tengah speechless.
Airmata aku tak henti mengalir dan terus mengalir.
Aku mahukan kau :)
 
Dear Soulmate,
Happy Anniversary Friendship for 1 year 2 months.
Iloveyou. Imissyou :))
 
 
Dear friend, hold my hand tightly.
Come and walk with me,
till Jannah :))
Iloveyou :*