ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

Accident
Tuesday 31 December 2013 | 00:55 | 0 comments

Assalammualaikum. hm setelah sekian lama tak update blog, pagi ni terasa nak update blog pula. new paragraph :DD

hmm frst stry abt accident. Jumaat lepas, 27dis 2013 aku accident dkt bukit dahlia. hm mcm malang je pergi sana hari Jumaat tu. bfre keluar tu mmg dah rasa smethng. mmg dah rasa tak sedap hati tp degil keluar juga. actually its nt my fault. kereta tu yg salah. mula dia jalan straight then dia masuk kiri so then expect dia nak park situ and aku lalu kanan but sddnly dia dgn laju terus belok kanan and hentam aku. kereta dia tu dahla kuat, besar, kereta dr luar negara. bygkanlah BMW langgar moto, gila kau. dia himpit aku smpai aku tersasar masuk park belah kanan. jauh tk jauhla kan aku tersasar. masa dia himpit tu, hm Allah jela yg tahu betapa sakitnya aku rasa, aku tahan. dari jari kaki smpai ke lutut aku dihimpit. time tu aku pakai kasut tp kaki aku tetap luka and berdarah. that's means dia himpit kuat gila. lebam teruk kaki aku, luka, bedarah, bernanah, keras jari. tak boleh blah masa lepas dia dah himpit aku, dia tkd pun nak turun dr kereta say sorry. aku dgan penuh rasa sabar terus blah dr situ and stop sebelah eny utk tengok kaki kejap. at frst aku expect its just a little cut but aftr a few minutes its bcme bad. tak expect dia akan effect pd tulang hm. lutut aku ni, lg sekali kena mmg lari. kaki aku need more rest. now aku jaga stiap mvemnt aku. bukan mvemnt aku je, mvemnt org lain pun aku perhatikan juga sbb takut kalau dia terpijak kaki aku. fheww mmg peritlah jawabnya. perit, serious perit td masa terlanggar bucu pintu. aku terus terbaring menahan sakit hm :'( tp apa pun syukur Alhamdulillah not too bad cndtion aku. dlm brpa minggu lg inshaAllah okaylah kut. cuma aku tkleh nak main-main dgn tulang kaki apa bagai. tkleh nak bersukan, jatuh-jatuh, kena lebih hati-hati dlm setiap apa yg aku buat. hm :'(

Labels: