ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

you
Tuesday 31 December 2013 | 01:02 | 0 comments

fr one year aku kenal dia. aku kenal setiap langkah dia. aku kenal setiap kelakuan dia. aku kenal setiap keadaan dia. aku kenal mood dia. fr one year aku jaga dia sepenuh hati aku. fr one year aku sayangkan dia tanpa jemu. fr one year aku rindukan dia tanpa putus. fr one year aku hargai dia tanpa sedikit sesalan. aku cuba cari apa salah silap aku. aku cuba cari apa punca semua ini. aku ingin tahu, aku ingin perbetulkan. aku manusia biasa, yg terkadang leka bila membuat kesalahan. aku ingin dia tegur salah silap aku. terlalu banyak aku bersabar dengan dia. terlalu sayang aku pada dia. terlalu rindu aku terhadap dia. semua perasaan ini terlalu kuat bertakhta dalam hati aku hinggakan perasaan benci dan marah aku tak mampu aku simpan dalam hati aku. terlalu banyak perkara yg dia lakukan yg boleh buat aku marah tp aku tetap bersabar. aku tak tahu dimana had kesabaran aku. aku terlalu byk bersabar. aku terlalu diam. aku terlalu takut untuk lawan dia. aku takut utk kehilangan dia. aku lakukan ini utk menjaga hati dia. aku lakukan ini utk melihat dia gembira. aku terlalu sayangkan dia. aku rindukan dia :')

Labels: