ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

Its okay
Thursday 25 July 2013 | 17:27 | 0 comments

Assalammualaikum.

Semalam ada gaduh sikit sebab dia gaduh dengan someone then aku macam tak cool kan dia. Aku bukan taknak coolkan dia cuma aku takut. Aku takut kalau someone tu masih harapkan dia. Tadi pg dekat sekolah dia jumpa someone tu. Aku tk sekolah. Aku rasa, rasa sangat. Aku rasa yg someone tu masih harapkan dia dan dia pun mesti sayangkan someone tu lg. Tak kira benci macam manapun kita dekat seseorang bila kita nampak dia nangis depan kita mesti hati and jantung kita rasa macam ''ya Allah apa aku buat ni. Aku saying dia lg ke?'' dekat rumah td macam-macam aku fikir. Balik sekolah tu aku Tanya dia, dia cakap nanti dia cerita. Petang tu aku Tanya lg and dia cerita dari awal sampai habis. Airmata aku mengalir masa baca tu. Serious aku tak tipu, banyak sangat airmata aku mengalir masatu. Masa tu aku dah agak, apa yg aku rasa pendam selama ni memang betul. Bila dia cakap dua-dua nangis aku terus rasa macam ''ya Allah, lemahnya aku'' aku dah pernah bgtahu dia, aku takut. Aku takut yg someone tu sayangkan dia lg, nak dia lg. Dia pernah cakap, dia benci someone tu, tp aku tahu jauh di sudut hati dia, dia masih sayangkan someone tu. Kalau betul dia benci, takkan mungkin dia nangis dengan senang. Tahun lepas aku hilang someone, aku takut tahun ni benda sama akan jadi. Aku takut sangat. Aku tipu dia, aku cakap aku rindu kawan class tp sebenarnya dalam hati aku, remuk hancur, berkecai. Tak tahu bila akan okay, tk  tahu bila aku boleh lupakan benda ni. Lagipun aku kena sedar, aku dengan dia belum capai setahun, dia dengan someone tu dah lebih setahun. Tak kisahlah kalau nanti dia tinggalkan aku untuk someone tu. Sebab dorang memang dah lama, dah cukup kenal antara satu sama lain. Aku tahu someone tu masih harapkan dia, masih sayangkan dia, masih ingatkan dia. Aku dah mula sayangg dia sangat-sangat and dah lupakan someone tu. Aku akan cuba berlakon jd macam biasa depan dia, macam tkde apa-apa berlaku, macam tkde rasa apa-apa. Ya Allah kuatkan aku ;)