ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

Friends
Thursday 25 July 2013 | 17:18 | 0 comments

Assalammualaikum pd kawan-kawan yg sedang baca entry ni sekarang.

Aku rindu kawan-kawan dekat class 5 Elit and cikgu-cikgu class 5 Elit. Aku rindu nak borak sama-sama dengan dorang. Borak lama-lama dengan dorang dari awal dating sekolah sampai balik sekolah. Rindu nak nyanyi bila masing-masing focus buat kerja. Rindu sangat nak buat lawak dengan dorang, gelak dengan dorang sampai keluar airmata. Ya Allah, inilah kali pertama aku nangis sebab rindukan classmate. Inilah kali pertama aku sayangkan semua cikgu class lama aku hingga jatuh airmata aku. Rindu sangat nak lepak dengan classmate, plan bila petang nak lepak mana, makan dekat mana. Rindunya semua tu. Agak-agak dorang semua masih ingat aku tak? Aku tak pernah lupakan dorang. Takde orang lain boleh ganti tempat kawan-kawan aku. Cara dorang caring pasal kawan, sweet sangat. Kiteorang selalu share masalah. Selalu duduk semeja bila ada something yg berlaku. Then sama-sama selesaikan. Rindunya dekat dorang. Aku harap satu hari nanti, kiteorang dapat kumpul semula ramai-ramai macam biasa, buat lawak sama-sama, nangis sama-sama, makan sama-sama, jalan sama-sama. Tapi kalau satu hari nanti, aku atau kawan lain pergi utk selamanya, kiteorang takkan gembira macam sekarang. Hilang sorang amat terasa. Selain daripada kawan class, aku sayangg juga kawan-kawan seperti Nana Eika Eila Emy Mia Diana. Aku dorang and kawan class selalu sama-sama. Lepak sama-sama. Jalan sama-sama. Kawan yg bukan dr class aku, yg boleh tahan rapat dengan aku Mia. Dia selalu dengan aku sebab rumah dekat. Dia selalu care pasal aku. First time Nampak dia tak sangka yg dia akan jadi kawan aku hingga ke tahap ini. Sama juga macam Diana. Bila aku dengar Mia cerita pasal aku depan aku masa tu, seriously aku macam nak nangis tp aku tahan. Dia tk cerita buruk pasal aku, dia cerita yg acah-acah sweet katanya. Masa tu aku gelak tp sebenarnya dalam hati aku ni, aku sebak sebab dia ingat macam mana kiteorang kenal dulu. Ya Allah, aku terima kasih dan bersyukur sangat sebab dapat jumpa kawan-kawan yg caring macam dorang. Aku tahu aku takkan mungkin dapat kawan macam dorang dekat tempat lain. Takpe lah kalau kadang-kadang dorang tinggalkan aku, bersebab semua tu. Bersebab kenapa dorang kadang-kadang tinggal aku, kadang-kadang dorang cari aku. Harini aku rasa sebak yg teramat. Harini kebanyakkan kawan aku layan aku dengan baik sangat-sangat. Dorang layan aku seolah-olah aku akan pergi esok. Entahlah, maybe sebab aku demam kut. Yang penting aku sayangg kawan-kawan aku sampai akhir nafas aku ;)