ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

No Twitter
Tuesday 26 March 2013 | 17:46 | 0 comments

Hi. Heee like seriosuly terkejut ketika ini. Trauma tu tidaklahh, cuma terkejut. Hahaha dia pun satu, bukan nak bagitahu aku. Maybe dia dah geram sangat kut aku online non stop menyebabkan aku tak layan dia. Heee and lagi satu dia geram aku online sampai tak buat homework. Heee.

Act tadi online then brb sekejap nak buat something then 1730 aku online semula. Masatu sempat tweet tp satu je then tergerak hati nak pergi HOME. Tiba-tiba twitter suruh sign up or sign in utk follo twitter aku. Masatu agak pelik sikit, kenapa pulakk aku nak kena follow account sendiri. Time tu memang dah agak mesti dia dah tukar password. Hahaha tepu aku lepasni. Boleh dapat semula password twitter lepas SPM. Lama kan lama kan? Hahahaha dia diam je tukar password aku. Geram tahap gaban tp sabar je. Heee aku tahu dia buat utk kebaikkan aku ;) now time utk belajar, utk focus SPM. Hahahaha dari tadi taknak belajar taknak focus, now dah kena tukar password baru aku nak belajar nak focus. Buat baik depan dia. Hahahaha macam jahat je :D now blog jelaa peneman aku. Heeee jadikan blog sebegai twitter S.D.N. B.H.D hehe okay byeeeee ;)