ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

........
Wednesday 27 March 2013 | 13:52 | 0 comments

Hi. Heeee im back sayang-sayang. Hmm ;'(
Sadlife sikit sebab tak boleh dapat password twitter. Hahaha macam
lawak bila minta password dekat dia :D

Heee bytheway class BI semalam okay-okay lah. Bolehlaa happy juga tp tak happy sangat pun. Masuk class terus menuju ke Akasah nd Yusniza sebab nak pulangkan tag kemmusic Akasah, at the same time Yus bg little note form MMG for me. Aku terus simpan nd buat-buat tak peduli hehe. Sampai tempat duduk, aku duduk diam diam bukan sorang-sorang then baca note tu. Patutlah sungguh-sungguh sangat suruh aku datang class semalam. Aku dah agak, kalau dia sungguh-sungguh tu mesti ada sebab. Dalam class macam biasalah lepak dengan Dibah and Lia. Berdekak gilaan semalam dengan dorang. Sorry Dibah, aku tak tahu pun kau sakit perut, aku pakai hembus je buat lawak. Heee kalau aku tahu kau sakit perut, aku diam tak buat lawak ;) aku tak boleh blaa dalam class Sir Saravanan mesti tengok aku dalam class. Haihh dahla dia lembut sikit heeee. Aku tunduk je dalam class taknak tengok dia, bengang kut >.< btw sir, thankyou lepaskan awal semalam. Tahu-tahu je mood kitaorang cuti kann. 


Before going to class. Heee Adriana Batrisyia bt. Hazil Norbit ;)