ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

Mohamed Aidiel Akeem b. Azman
Monday 4 March 2013 | 00:22 | 0 comments

Assalammualaikum. Dah lama sangat aku tak update blog ni. Dah berhabuk tp Alhamdulillah ada yg sudi bersihkan. Heee thanks ehh awak. Okay actually banyak story aku nak share harini. Sedih happy nd macam-macam. Biasalah, aku pun manusia. Ada perasaan yg sama dengan korang ;)

Harini 4 Mac 2013. Genaplah 18 tahun utk Mohamed Aidiel Akeem b. Azman yg alaa alaa baby gedik tu ;) Aku sayang dia rindu dia. 6 Mac nanti genaplah setahun aku dengan dia berkenalan. Cerita aku dengan dia tak lama tp sangat padat. Setiap masa setiap saat aku dengan dia. Vanilla Coklat dah start ditayang semula dekat TV3 nd buat aku rindu dia sebab aku tengok episod last Vanilla Coklat dengan dia. Perkara yg aku takkan pernah lupa dia buat utk aku ialah dia bg flying kiss depan orang ramai, dia bg gambar baby dia, dia bg phone dia dekat aku, dia letak nama aku ''Moon Shine'' nd aku terharu sangat masatu. Korang mesti nak tahu dia yg manakan? Ini diaa...


nahh ini dia lelaki pertama yg buat aku betul-betul sayangkan dia sangat hingga sekarang. Akeem? Thanks for being with me before. I'll always missyou nd miss all of our memory. Akeem? 6 Mac 2012 our first met nd its coming be a year. I hope you still remember how we know each other. I hope you still remember how you stalk me untill I can't face with you ;) Akeem? Do you still remember that you sent you regard for me by cikgu Samsiah? You know what, at that time I can't think anything nd I just think I wanna hug you tightly. Babyboo? Imissyou ;)