ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

Mcdy Time
Thursday 7 March 2013 | 18:59 | 0 comments

Hi Assalammualaikum peeps. Actually no picture for this entry sebab masing-masing pakai phone torchlight. If ada gambar pun, gambar masa maulud. Just nak tunjukkan muka kami. Wuhaaaa :D Okayyy Adriana Batrisyia bt. Hazil Norbit and Amira Batrisyia bt. Mohd Mize 

Okay harini Khamis bertarikh 7 Mac 2013. Pagi tadi mama bangun lewat so tak sempat nak masak utk lunch. Ofcourse lah aku lapar kalau tak makan lepas balik sekolah, so ajak Mira teman makan mcdy Pasir Gudang. And she said okay with her smile. Okay then balik tu aku on phone dia text kalau ada pape bgtahu dia, nd aku tak reply heee. Aku sampai rumah lewat td, pukul 4 baru pijak rumah. Hmm penat actually :/ then dah nak pukul 5 gitu, dia text suruh siap-siap dah nak gerak, then aku cepat-cepat iron tudung nd tunggu dia depan rumah. Act aku naik moto dengan dia tp tak bgtau DIA sebab mesti dia marah. Heee sorry tau? ;) then dia amik aku pastu pergi rumah Dayah Razak. Alalalala geram aku dengan Dayah Razak ni tau. Buat muka sebab tak dapat join aku dengan Mira, then dia buat muka lagi sebab aku acah-acah hug Mira. Ngade much Dayah Razak :D sampai mcdy dia order aku order aku bayar. Just berapa hinggit je pun kann. Kay makan-makan-makan story-story-story gerak PB pulakk teman dia jumpa kawan dia. Kawan facebook twitter dia. Okay done semua balik rumah macam biasa lahh salam tangan. Then terlupa macam biasa satu lg tu. Dia tarik sikit then aku pun buat macam biasa. And then DONE meeting with her ;)

Labels: