ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

Trainning Handball
Wednesday 13 February 2013 | 10:09 | 0 comments

Kepenatan melanda. ya Allah aku rasa macam dah tak sanggup nak hadapi semua ni sampai akhir bulan Februari. Setiap hari trainning. Stamina aku pun dah nak habis. Dah tak kuat kalau macamni setiap hari. Jadual padat gila sampai nak lepak dengan kawan pun tak sempat. Nak baring atas tilam dan lelapkan mata dengan lena? Harapan semua tu. Baru nak lelap, kawan dah call ingatkan buat homework. Habis buat homework tengok jam dah pukul 3/4 pagi. Tidur berapa jam je then pergi sekolah. Rabak mata, badan, stamina aku bulan ni. Paling tak boleh bla bila aku tengok jadual aku, 23 Feb ada road-run 24 Feb aku teknik menjawab 25 Feb trainning nd 26 dan seterusnya perlawanan handball. Tunggu masa nak pengsan jela kan. Dan sangat tak boleh bla setiap hari Khamis minggu pertama nd minggu ketiga, hari paling maut bagi aku. 0700 - 1305 sekolah macam biasa, stay sekolah makan dekat sekolah solat semua bagai then okul 1400 class tambahan sampai 1530. Then 1530 trainning handball so thats mean aku tak balik rumah, balik class tambahan terus lari turun court untuk trainning then pukul 1730 perlu bergegas ke tempat tusyen pulak. Padahal trainning handball habis pukul 1800, so aku kena balik awal 30 minit then pukul 1900 baru balik rumah. Balik bukan boleh terus rehat, kena siapkan homework. Homework pula kalau sikit takpe, ini homework betimbun mcm cuti setahun. Exam bulanan yg pertama pd 25 Feb dan aku pula takde sebab pergi perlawanan. ya Allah padatnya jadual aku. Aku harap bulan 3 ni aku free. Harap takda game hoki. Haha suka hati aku je nak mansuhkan game MSSD. Ehh suka hatilahh kan, aku penat. Dahla takde orang teman. Boypreng pun bersukan, camna dia nak teman aku. Dua-dua bersukan, dua-dua penat, dua-dua stamina hilang. Hahaha nak buat camno, dah takdir. Jodoh mungkin. Heeee. Mata aku rabak gila. 4 hari aku cuma tidur kurang dr 24 jam. What the damn shit I have face? Hahhh broken english lah siakkkk!! Dah okay byeeeee :)