ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

10 Mac
Saturday 9 March 2013 | 10:07 | 0 comments

Esok 10 Mac 2013. Alhamdulillah genap 5 bulan persahabatan kami. At last, aku jumpa jugakk sahabat susah senang sedih gembira aku lepas sahabat lama aku tinggalkan aku. Setiap pemergian pasti akan diganti dengan yg lebih elok utk kita. Alhamdulillah takda apa-apa yg ganjil berlaku antara aku dengan sahabat aku tu. Ecehhh. Biasalahh kalau gaduh tu kan, sedangkan lidah lg tergigit. Ehh? Rasanya peribahasa tu utk yg laki bini. Okay takpe, yg penting biasalah gaduh tu :D tapi semua itu boleh diatasi dengan mudah. Ecehhhh. Hahahaha bajet gitu. Selama 5 bulan berkawan ni, dah banyak kali jugak jumpa. So takda lah rasa macam sahabat kita sahabat alam maya. Ayat aku bafak ahhh. Melayu gila bafak. Bila genap 6 bulan nanti, aku harap aku dapat tempuh dugaan dengan dia sampai bila-bila. Sayang sangat bila dah kawan lama-lama then tngah jalan terpisah gitu je. Mesti perit. Perit amat kay. Sumpah. Aku pernah rasa sebab tu aku tahu. Aku harap dengan sahabat baru aku ni, sampai akhir hayat aku. Aamiin ;)

Its me. Batrisyia Norbit
Maria Mohd Ghaffar ; Babe im here always with you. I do loveyou friend. Genap 5 bulan dah persahabatan aku dengan kau, harap semua ini takkan berakahir. Harap aku dengan kau dapat tempuhi semua dugaan sama-sama. Harap kita dapat selesaikan masalah sama-sama. Sorrylah kalau aku ada buat salah dekat kau or what. Harap kita takkan terpisah. Kami Buddyz, kami Takkan Terpisah ;)