ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

Ex Bestfriend
Saturday 9 March 2013 | 10:15 | 0 comments

Bismillah. Aku cuma nak bagitahu yg aku rindu dia sangat-sangat. Aku harap dia tahu dan faham. Aku harap dia juga sama macam aku. Walau apapun yg terjadi, dia tetap kawan aku even dia bukan lg sahabat aku. Dia pernah susah senang sedih gembira dengan aku, jadi aku takkan lupakan dia semudah aku telan air bila aku kehausan. Aku cuma harap yg dia takkan lupa kenangan aku dengan dia dulu. Even aku dengan dia jarang jumpa, tp aku tk pernah anggap dia sahabat alam maya aku. Aku tk pernah peduli apapun yg terjadi, aku sayang kawan-kawan aku sama macam aku sayang orang lain. Tapi aku sayang sahabat aku sama macam aku sayang family aku. Even susah nak lupakan semua apa yg dah terjadi, aku tetap kena lupakan dan aku tak pernah terlintas utk benci dia even sikit. Aku tahu, bila aku cuba nak luapakan dia akan buat aku lagi ingat dia. So better aku perlahan lahan lupakan dia dengan sendiri dan berdoa pada-Nya. Aku tahu, bila tiba bulan Ramadhan nanti, aku mesti akan mengalirkan airmata aku. Why? Masa bulan Ramadhan ialah bulan yg aku happy sangat-sangat dengan dia dan bulan yg sedih bg aku sebab dia pergi tinggalkan aku. Harini aku happy gilaan dengan dia, tuptup esok dia dah diam tanpa khabar. Aku sedih sampai 5-6 bulan mcmtu. Masatu aku memang asyik rindu dia je. Aku tk tahu apa punca semua tu, sampai sekarang aku tahu. Now aku dah tk cari lg apa punca semua tu, aku just biarkan dan mungkin bg dia itulah jalan yg terbaik. Mungkin dia dah jumpa kawan lain yg lebih baik dari aku. Jujur aku cakap. Aku rindukan dia sangat-sangat. Ya Allah, tolong sampaikan rindu aku pada dia, Sharifah Khalilah Syed Aluvi