ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

Hmm
Saturday 16 March 2013 | 02:00 | 0 comments

TIRED !! Bored? Hmm not too much, just a little bit. Seharian tak duduk rumah, agak penat sebenarnya tp terpaksa. Pagi ke sekolah then balik sekolah terus gerak Negerfi Sembilan amik along. Heyy you know what, masa otw ke rumah lg satu, selisih dengan van sekolah. Banyak van sekolah lewww, tp satu van tu aku pandang tajam nd rasa van tu lain macam. Aku buat dang and syak itu van dia. Wewwww aku target van tu hantar dia pukul tettt dia smpai pun pkul tettt, aku dah agak memang diaaa ;) Act nak amik dia balik sekolah tp tak bgtau awal-awal, so how can I kankankannnn. Hmm and act nak jumpa dia sebelum gerak amik along. Know what, rindu dia gila bafhi tahap 908. Hmm tahan je minggu depan baru dapat jumpa. Woaaa satu penyiksaan wehh menahan rindu ni. Pakal je takda kereta, kalau ada? Haaaa takda lahh rasa rindu tahap gaban 908 macamni -,- harini rasa macam jauh sangat dengan dia sebab rindu gilaaa bafhi kannn. Teruk benar rindunyaaa. Dia boleh pulaa harini tidur awal yg aku even penat mata still boleh disengkang. Tunggu dia utk beberapa jam wehh, tunggu dengan cara setiap minit tengok phone harap dia bangun tp rupanyaa dia lena tidur berdengkur berair liur basi gituuuu. Hmmmm :/ tak seronoknyaa tak dapat tidur sama macam selalu, baca doa sama-sama macam selalu. Satu penyiksaan yg amat kejam woahhhhh. Tak sukalahhh keadaan yg macamni. Keadaan ni seksa aku slow slow, seolah olah membunuh perasaan aku yg tengah cuba bertahan utk rindu sayang dia. Bafhakk lahh ayat, geli gila bafhi --' TAPIKANNNN at last dia bangun wehhh. Alhamdulillah, masatu rasa macam nikmatnyaa kesabaran yg dah aku tanam utk tunggu dia bangun ;) aku pikir dia, dia, dia dan terus DIA. Sampai bila? Smpai bila-bila lahh wehhh pikir diaaaa. Know what, aku mula gemuk amat-amat sejak aku kenal dia. Sejak aku kenal dia tu, aku start makan banyak non-stop. Selamber je makan tk pikir apa-apa. Hati gembira mungkin. Berat aku ni pun rasanya dah naik, stamina mesti dah turun. Time cuti sekolah je madah hang dengan dia dekat mcd, melantak mcd je selalu. memang lahh gemuk aku jadinyaaaa ;) 

Rindu diaaaa. Rindu sangat sangat. Rindu M.M.G ;)