ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

2013
Tuesday 1 January 2013 | 01:49 | 0 comments

hi Assalammualaikum semua. Selamat tahun baru. Dah 2013. Cepat je masa berlalu, rasa macam baru semalam masuk tahun 2012. Mungkin perasaan rindu tu masih membuak. 
Seriously berat sangat aku nak tinggalkan tahun 2012. Seriously banyak sangat kenangan. Macam macam aku lalui tahun 2012. Aku takkan pernah lupakan semua ape yg pernah terjadi. 

January 2012 ; Hari pertama bulan Jan tu, 1/1/12 tu macam biase lahh aku dekat atas jalan raya sebab pergi sambut new year. Macam biase jugak lahhh dia teman aku. Dari awal smpai aku tidur dia teman. Jalan stuck dekat Dahlia, aku suruh dia tengok dekat tingkap sebab ada firework. Lepas tengok firework, mula manja manja haktuihhh hahaha xD mase birthday dia, aku tak dpat nak bg hadiah ape ape tp Alhamdulillah aku dpat wish dan dpat ingat tarikh kelahiran dia. Aku taknak dia rase takde orang hargai dia ;') 

February 2012 ; Masih lagi dia. Bulan ni aku ada datang rumah dia. Aku tak ingat for what tp aku ade bg baju. Baru balik dr bercuti. Seriously masetu senyap seribu bahasa, aku cakap die diam. Dia pemalu ke? Hmm kata tak, okay whatever. So then dah lepak dalam 1 jam macamtu aku balik. Sebelum balik lepak dekat tasek Perdana Dahlia dulu. Lepak lepak tiba tiba hujan lebat. Terpkase redah. Nak taknak kena jugakkk. Masa redah biaselahh hujan lebat kan. Aku hampir eksiden dengan lori, tapi nasib baik Alhamdulillah dapat elak dan terselamat dr eksiden. Aku tak bgtau dia pun. Smpai sekarang dia tak tahu. Aku juts diam nd buat macam takde pape berlaku. Aku harap dia ingat semua kenangan tu ;') 

March 2012 ; Aku kenal dengan sorang mamat nihhhh. Nama dia Mohamed Aidel Akeem b. Azman. I really love him. But now, im not ;') dia lelaki idaman budak perempuan SKOMAS2. Budak yg tengok dia mesti cair dengan kekacakkan diaaa ;') aku masetu agak jual mahal lahhh padahal dalam hati minat gila kut. Agak bengang bila die ikut aku kesana sini. Haihh aku masuk library pun die ikut. Aku masuk class pun die ikut. ya Allah budak ni, risau aku tengok. Then esoknya aku sorang je sebab kawan masuk bilik koperasi beli ape entah. Dia pun rebut peluang tu agaknyaaa, mintak number phone aku. Okay sangat terkejut bila dia ckap macamtu. Heyyyy! Youre gentleman. Start haritu text nd smpai aku abaikan boyf aku. Hmm kesian diaaa :/ text text text nd dia teman aku selalu. Everyday buat aku melt. Aku tersangat melt time die bg aku flying kiss depan kawan kawan aku. Heyyyy! ;') lg melt bila tibe tibe die ketuk pintu class aku nd suruh cikgu yg ade dalam class aku tu kim salam sayang die utk aku. Merah gilaa muka aku, semua tengok. Haihhh sangat nakal. Phone dia ;') aku bawak balik phone dia, aku check name aku dlam phone dia. ''Monnshine'' thankyou ;') aku simpan lg dua gambar baby dia. Comel kay. Sangat comel ;')

April May Jun 2012 ; Tak ingat ape yg berlaku bulan nihhh. Harap maaf ;')

July 2012 ; Bulan nihh tak banyak songey ;') birthday aku dia ingat nd thanks. Maybe facebook tolong ingatkan kut ;') sokay nvm. Okay 17 ke 19 July mcmtu jumpa die dekat mcd. Time tu aku tengah tidur, dia call ckap nak jumpe dekat mcd. Time tu hujan lebat. Lebat sangat. Aku pun tak mandi tak siap siap bgai baru bangun tidur. Aku terus call mama nd kawan suruh teman aku. Tak mandi pun masetu, just gosok gigi nd terus blaa macamtu je. Masatu tangan aku termasuk besi sikit sebab aku redah hujan so aku berlari lahh. Hmm aku korban utk dia tp dia buat dang je. Masatu dia diam je, aku pun bebual dengan Lynda je. Dia asyik bebual dengan kawan dia je. Haihh geram aku, nasib baik kecik --'

August 2012 ; Puasa nd dia mula berubah. Aku tak pasti kenape tp dia sangat berubah. Mungkin betul ape yg aku cakap. Kita akan terpisah dan akhirnya memang betul. Hmm aku ingat lg aku buat dia berdekak, masetu aku dekat kipmart pergi amik laptop Byha. Aku cuba buat dia berdekak nd aku berjaya. Aku simpan lg text tu sebab itu je kenangan yg boleh aku nampak. Lepas garitu dia menghilang. Hilang tersasar jauh. Kiteorg lost contact lame. Lama sangat. Dalam 4-5 bulan lost contact. Sokay lahhhh, I know who i'am ;')

October 2012 ; Bulan paling aku sayang nd sangat hargai. Arhh sayang bulan 10 nihhhh sebab dia yg buat aku happy semula. Yessss nd sayang sangat October ;') aku kenal dengan someone nihhh. 10/10/12 hari happy aku. Mula mula tegur dekat facebook tp aku macam sombong katanyaa then tegur pulakk dekat twitter. Aku still lg macam sombong katanyaaa then DM. Dpat num terus tak sombong nd texting. Masetu pun aku memang takde sape sape yg aku nak jage hati so aku layan aje semua orang. Laki perempuan semua aku berkawan ;') start dari haritu aku happy dengan dia nd aku taknak ade orang lain cuba kacau ape yg aku ada sekarang nihhh. Seriously aku sayang dia sangat. 

November 2012 ; Our first met. 10/11/12 our first met at mcd pasir gudang ;') mcd ni dah mcam saksi persahabatan aku dengan dia hahaha xD agak diam seribu bahasa sebab firt met so masing masing belum tunjuk taring mungkin. Hahaha tp phone tetap di check. Hihiw takut berlaku ape ape dibelakang. Masetu dia ade bgtau perfuma aku melekat dekat baju dia. Hahaha well aku kan wangi. Tak mandi pun wangi tau xD hahaha terharu rasenyaaaa ;') mase met tu hujan so agak sejuk gilaaaa. Asyik nak buang hajat je aku tp taklah rase nak buang sangat hihiw ^^v

December 2012 ; Our second met. 28/12/12 at mcd pasir gudang. okay masetu orang ramai gilaaaaa. so terpaksa lah duduk dekat mane entah tu pastu tukar duduk dekat sebelah plug. handphone die mati, bateri kong. Ehh btw hahaha kesian dia tunggu aku lama dekat chamek pastu aku pergi amik dia. Aku smpai terus duduk sebelah dia nd ajak dia naik kereta hihi ^^v then pergi mcd same same, dia pergi order makanan yg aku geram dia pergi order kan aku air coke cawan large. sape nak habiskannn. smpai terkencing aku minum, haihhhh --' aku tak tahu kenape die ni kecik sangat. ke aku yg tinggi sangat hihiw ^^v dia setakat atas bahu aku sikit, hahaha selalu kena buli lahh gamaknyaaa. Rindu gilaaaa okay sebenarnyaaaa. 

Aku nak setiap bulan pd tahun 2013 ni sama macam bulan 10, 11 nd 12 pd tahun 2012. Rindu gilaan woaaaaaa. Bulan lain pd tahun 2012 aku dah lupakan lama. Now yg tengah segar bulan 10, 11 nd 12 je. Hihiw RINDU gilaan woaaaa. Jangan smpai aku culik kau. Haaaa kang. Hahaha btw. IMISSYOU ;')

Iloveyou much nd I hate you nd Imissyou ;') Orang lain yg nak sentap PERGI MAMPUS ;')