ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

28 Dis
Sunday 30 December 2012 | 15:58 | 0 comments

Hi Assalammualaikum peeps. Hawwa you? Hihiw ^^v

Jumaat, 28 Disember 2012 ; Ape yg terjadi pd tarikh tu? Haaa macam macam terjadi. Ada pahit manis masam kelat nd macam macam rase lahhh tapi ia takkan pernah basi dalam ingatan aku. Cewahhh ayat hahaha ;') okayy vrommmmm amik dia dekat Chamek, hihi kesian dia kena tipu. Dia ingat aku yg drive, hahaha maaf maaf. Then terus straight pergi mCd. Haaaa penuh gilaaaa dalam mcD, takpe kefahaman orang solat Jumaat yg perempuan pergi makan, hihi termasuklah aku sekali pergi makan. Then duduk dekat tempat dekat dekat dengan plug. Haihhhh aku kurang gemar bateri phone dia penuh time date hahaha xD nanti confirm asyik ber-tweet je pastu aku diabaikan. Dahla phone aku ni 3310 je. Elak aku suluh je mata dia, baru sedar nanti. Hahaha xDbanyak memo yg aku takkan lupakan. Memo mase 28 Dis 2012 tu. Memo ni takde tarikh luput dan ia takkan hilang dimakan semut even memo ni manis sebab aku akan jaga memo ni sebaik mungkin. Sebelum jumpa konon bajet taknak check phone aku, dah depan mata. Haaa mesti die check punya. Nasib baik woaaa takde text yg buat dia marah. Tapi ade sikit jelaaa then die letak phone aku dengan kuat. Hahaha kuat gilee bunyi, die macam hempas gitu. Aku berdekak je tengok dia hahaha xD handphone tu kuat, kena langgar lori pun tak pecah. Masetu jugak lah bergaduh suruh aku beli makanan. Wohoooooo elak tumpah je kalau aku bawak dulang. Sengaja je dia buli aku, haihhhh. Last last die pergi beli. Hahaha lapar sangat katanyaaa ;') aku pelik kenape die makan nugget je. Kata nak makan ayam. Haihhhh pastu dia cakap ape entah, aku tak dengar sebab tengah main game. Last last baru dengar. Rupanya dia nak bgtau duit dekat bawah kertas hahaha okayyyyy xD aku tengah sedap main snake tp asyik kalah, mungkin die geram die amik phone aku dia sambung main. Aku geram sebab dia dpat high score. Arhhh same dengan model phone aku pulakk tu. 3310 ;') 

Seriously aku rindu nak hug dia. Hmmm sangat penuh hug diaaa. Rasa mcam okay thanks awak. Hmmmm nd one more. Gambar die. Heee montelnyaaa, tembam gilaaa. Comel sangat okayyyy. Seriously muke dia mcam anak orang putih. Exactly. Tak mcam melayu langsung. Pastu montel. Memang exactlyyyyyyyyyyyyy lahhhhh! Haa tak tahu nak ckap mcam mane, tengok sendiri lahhhh. Mata dia bulat. Itu yg buat aku rase melt. Mata dia tuuuu <3