ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

10012013
Thursday 10 January 2013 | 14:53 | 0 comments

Hi Assalammualaikum semua penghuni ;') Harini Khamis 10/01/2013, 3 monthsary aku dengan dia. Wuwwwww kejap je rasa dah 3 bulan, tak lama lagi dah nak setahun. Hope dapat tempuh semua dugaan dengan dia. Happy sedih susah nangis gelak tawa dengan dia. 

Now dah 3 bulan kenal dia hope sangat boleh kekal sampai akhir nanti. Hope takda ape ape yg buruk akan berlaku. Sebelum tiba tarih 10/01/2013 ni, ada gaduh teruk. Teruk gila sampai seharian tak text. Balik dr jumpa terus senyap and gaduh. Alhamdulillah esoknya dah okay dengan dia. Itulah gaduh paling teruk kut, maybe sebab aku penat yg amat sebab baru balik dr sekolah, ada koko dekat sekolah. Wuhhhhh :/ okay dah taknak cerita pasal lepas. Now cerita future, in sha Allah ;') hope masa akan datang takda gaduh yg teruk teramat. Harap sangat dia tak tinggalkan aku. Tak tinggalkan aku macam yg lain. Woaaaaaaa aku dah sayang kau ;') macam macam pesanan dia bg nd aku bagi. Baru 4 kali kut met tp seriously bermakna. First 10/11/2012. Second 10/12/2012. Third 28/12/2012. Fourth 05/01/2013. Ehhhh aku ingat tarikh tarikh met. Hahaha okayyyyyyyyy ;') Haaaa nak pecah satu rahsia aku sendiri. Bil aku tak tahu nak jawab ape, tak tahu nak tanya apa, aku akan reply ILOVEYOU je berserta smiley. Hihiw auwhhhhhhh ;') Seriously rasa nak jumpa dia sekarang je. Haihhhhh --' kalau ada kereta kan best, boleh gerak mane mane ;') ni dua dua takda kereta memang lah kannn, ape pun tak jadi. Hmm RINDU :/ bila ehhh pejumpaan kali kelima. Heee nak jumpa lebih lama dr biase. Selalu jumpa 3-4 jam je, kali kelima nak jumpa 8-9 jam. Hahaha dah macam dr Johor ke Muar gituuuuu ;') Okay I think untill here. Got to go ;') Assalammualaikum guys ;')