ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

missyou
Sunday 3 February 2013 | 09:33 | 0 comments

Aku rindukan seseorang tp aku tahu dia tak rindukan aku. Aku sayangkan dia, tapi aku tahu dia tak sayangkan aku. Aku hanya lakukan ini seorang diri tanpa balasan dari dia. Kadang aku harap sangat dia tahu apa yg aku rasa. Aku cuma nak dia tahu isi hati aku, apa yg tersirat dalam hati aku bukan yg tersurat. Luar mungkin aku nampak happy macam takda perasaan, tapi dalam. Aku terlalu rindukan dia hingga aku jatuhkan airmata tanpa aku sedari. Mungkin aku bukan yg terbaik utk dia tapi aku akan tetap mencuba utk jd yg terbaik untuk dia. Aku tahu dia ada orang lain sekarang. Orang tu boleh buat dia happy, dapat buat dia lupakan aku, lupakan segala kenangan dengan aku. Mungkin aku tak cukup sifat macam orang tu. Mungkin orang tu ada kelebihan pd kekurangan yg aku ada. Semua tu aku tak peduli sebab cukuplah sekarang sekadar aku nampak dia senyum menujukkan dia happy walapun dengan aku. Aku harap senyuman pd muka dia akan berterusan even satu hari nanti aku akan pergi untuk selamanya. Aku harap agar orang tu takkan tinggalkan dia macam mana dia tinggalkan aku. Cukuplah aku rasa peritnya ditinggalkan orang yg kita sayang, aku taknak dia rasa alone. Aku nak dia sentiasa rasa keliling dia penuh dengan kawan kawan dan orang yg dia sayang. Aku takkan ganggu hidup dia selagi dia tak cari aku macam dulu. Setiap pertemuan akan berakhir dengan perpisahan, aku tahu tu dan sebab tu aku takkan simpan perasaan sakit hati ni lama-lama. Semua tu akan membuatkan aku makin sakit dan makin rindukan dia. Makin banyak aku benci dia, makin banyak aku rindu dia, aku pikir tentang dia. Aku cuma rindukan gelak tawa dia, lawak dia, cara percakapan dia, texting dari dia, bebelan dr dia. Walaupun dulu kadang aku rasa macam rimas dengar dia bebel, aku suka sebenarnya sebab semua tu buat aku senyum sensorang. Sekarang bila aku teringat kenangan pahit aku gaduh besar dengan dia pun aku senyum bukan marah sebab aku rindu nak gaduh dengan dia, buat dia geram. Aku harap aku dapat ulang semua tu dengan pengganti dia suatu hari nanti. Kenangan pahit dengan dia buat aku tersenyum, kenangan manis dengan dia buat aku menangis. Kehilangan dia hanya perit di dalam hati, tp luaran aku masih senyum. Semua ni dugaan dari Allah dan aku kena terima semua ni dengan hati terbuka walaupun berat. Mungkin Allah dah sediakan orang yg lebih untuk aku. Semua apa yg berlaku ada hikmahnya cuma kita belum tahu dan tak tahu bila hikmah tu akan datang. Kadang aku harap dia pikir aku, rindu aku, ingat aku, ingat kenangan dengan aku, tapi semua tu hanya harapan dan aku tahu ia takkan berlaku sebab dia boleh happy tanpa aku. Aku boleh happy tanpa dia tp dalam masa yg sama, aku pikirkan dia.