ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

imissyou
Wednesday 26 December 2012 | 02:32 | 0 comments

hi Selamat pagi semua. Sekarang jam menunjukkan tepat jam 2.15 pagi. Wuhhhh mata dah rabak sangat sebenarnya tapi nak update blog dulu sampai habis sampai puas. Heeee harap dia bacalah. Kalau dia tak baca pun takpe lahhh, tak mengharap sangat hehe ;') yg sebenarnya aku rindu dia, rindu yg teramat. Mungkin dia tak faham, tp takpe lahhh. One day dia mesti faham aku rindu dia, hewwww. Nyirap nyaa aku dengan TimeLine malamni, slow gilaaaaa --'

Wowwww warna merahlah. Hahaha xD
Warna hati aku sekarang, tengah merah menyala. Kenapa?
Sebab tengah sayang dia membuak - buak ;')
Ayat gelikannnn?
Hahahahahaha kwaja anda semua xD
Act rindu sangat dekat dia. Hmm lamanyaaa dia pergi
bercuti. Dah tak ingat rumah dekat pasir gudang ke ape KMC nihhhhhh :/
Masa dekat pasir gudang, tiap hari oncall 3-4 jam
bila dia dah bercuti. Haaaaa
call 30 minit pun belum tentu lepas lg. Haihhhhh rindunyaaaa --'
Tapi Alhamdulillah sebab still dpat text.
Even dia reply lambat, semua tu bukan beban bg aku sebab dah sayangkan ;')
Act aku nak jumpa dia. Hmmm :/
Tapi nak tunggu dia balik pasir gudang. Haihhhhh 
melangau aku dekat sini. Hmmm --'
Ehh you all know what. Hahahaha maybe ini kebetulan atau mungkin
JODOH? 
Hahaha okay okay whateve yg penting
tempat percutian yg dia pergi sama dengan tempat aku. 
SAMA cuma waktu lain lain ;')
Hewwww xD

Ehhhh biru? Hahaha hati tengah happy sebab
teringat yg dia bgtau mimpi dia
siang tu. Hahaha xD aku juga jd mangsa. Haihhhh apa apa 
mesti aku victim dia ;')
Dia mimpi aku dah dpat lesen nd pergi bercuti. Hahaha itu je pun dia 
mimpi xD 
Bila lah aku boleh dpat buli dia lg. Hmm rindunya 
dekat dia. Dah lama tak tolak muka dia ke tepi. Seronok bila
dpat kacau buli dia. Al- maklumlah
dia tu kecik pendek dr aku. Hahahaha xD
memang asyik kena buli jelaa dengan aku, hahahaha xD
Dia pun sama saje suka buli aku 
dengan cara tengok aku dengan pandangan serious. Pehhh memang aku takut --'
Aku tak berani tengok org muke serious
Nanti aku gerun mcam dia nak makan aku je hahaha xD
Nd satu lg cara dia buli adalah dengan cara dia tak bg aku duduk. 
Aihhhh geramnyaaa aku! Dahla suka sepit kaki aku. Nasib kaki awak tu kecik tauuu xD


You know what sayang. I really missyou much right now. I dont know you understand that I missyou or not. Hmmm everyday im waiting you come back to Pasir Gudang. Everyday im waiting for you call. Everytime I missyou dear. I dont care whatever happen, I'll wait for you. I'll wait for our second meeting nd I hope that meeting are the best I ever had. I hope you're the last. I hope you'll never leave me. I'll love you as long as I can. I hope I cant get your replacement because I just want you.

Ohhhh my english. Hahaha hancurkan babe? Woiiii ada aku K? BI aku memang hancur, tak pernah lulus. Whatever lahhhh yg penting ILOVEYOU KMC ;')