ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

Byeeeeeee
Monday 17 December 2012 | 15:16 | 0 comments

Harini 17 Disember, Isnin. Esok 18 Disember, Selasa
birthday papa. Wewwww :')

Alhamdulillah lega bila hati aku sekarang dah 
semakin tenang dan tenteram. Aku harap hati aku ni akan
kekal macamni.
Aku dah taknak benda yg same terjadi lagi.
Perit, sangat perit. Aku telan semua tu tanpa fikir ape ape. Tanpa 
fikir keadaan sekeliling. Aku terus
berlakon seperti tiada ape ape yg berlaku. Aku terus
lemparkan ''FAKE SMILE''
depan kawan kawan. Pernah sekali aku nak menangis bila kawan tanya 
tentang dia. Aku terus tahan dan tahan.
Sakit sangat, tapi aku tak pernah beritahu dia. Aku taknak
dia tahu apa aku rasa dan kalau boleh aku
taknak dia rasa. Tapi
kalau satu hari ditakdirkan dia akan rasa apa yg aku rasa, aku berjanji
akan terus berlari pd dia dan cuba tenangkan dia
buat dia happy, buat dia lupa apa yg
telah terjadi. Sejauh mana dia buang aku, sebanyak tu lah aku selalu ingat dia.
Aku tak kisah kalau sekarang aku mengalirkan airmata
dan dia menunjukkan senyuman dia.
Itu memang apa yg aku inginkan. Melihat dia tersenyum di setiap sudut di
Dunia.
Biarlah sampai bila bila dia tak tahu apa perasaan aku.
Itu lebih baik sebab aku taknak dia rase bersalah atau apa apa. Mungkin aku
bukan yg terbaik utk dia.
Tapi aku nak dia tahu, dia selalu menjadi yg terbaik utk aku.

Aku akan cuba lupakan dia sementara waktu die 
sedang gembira.
Dan aku akan sentiasa ingat dia dalam doa aku walaupun pada fizikal aku,
aku telah lupakan dia. Aku cuma mohon dia 
jaga diri. Itu sahaja. Alhamdulillah sekarang aku dapat
lupakan dia perlahan-lahan. 
Pelan Pelan Kayuh ;')