ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

Arghhhhhhhh
Thursday 27 December 2012 | 00:48 | 0 comments

Assalammualaikum nd hello citizen. 

Aku tak tahu kenapa aku sangat terasa
dengan tweet tweet dia. 
Mungkin signal yg dia bg, lagu yg dia dengar tu. Lagu tuuu
lagu yg aku nyanyikan utk dia. Time tu
dia tengah -- then aku nyanyi
dia terus berdekak non stop, aku berdekak tp sekejap. Sebab aku nak 
dengar die gelak ;')
Aku tak tahu ape yg aku rasa, aku tak faham ape yg dia rasa. 
Aku tak tahu sama ada tweet tu utk aku
atau orang lain.
Aku rasa perasaan lama aku datang balik
menguasai diri aku minda aku. Hmmm ape yg aku rasa ni aku pun tak faham --'
ya Allah :(
Aku memang rindukan dia, rindu semua saat dengan dia.
Aku rindu nak kacau dia tp bila aku boleh dpat ulang semua tu. Bilaaaa?
Bila aku boleh panggil dia Baba. Kacau dia konon
dia gaduh dengan Pak Arab.
Aku rindu semua tu! 
Yes semua aku rindu. Tak tertinggal satu pun. Semua aku rindu tentang dia :(

Past is past, but I don't know why I can't let the past go away. Its too hard. Too hurt. Im sorry because make your day difficult. I'll never forget you. Never forget all about you. Don't worry, im still here for you ;')