ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

IM GONNA MISS YOU
Wednesday 21 November 2012 | 03:01 | 0 comments

hi Assalamualaikum nd Good Mornight. Dah lame sangat aku tak update new entry, berhabuk dah blog ni. Hi blogger, im gonna miss you sayang. About my feeling, my heart. Hmm nobody knows what I feel now.

Dah lebih 2 bulan aku cuba lupakan kau, tapi aku tak boleh. Dah sebulan aku jumpa pengganti kau, Alhamdulillah aku boleh lupakan engkau. Tapi sayang, aku cuma dapat lupakan kau utk beberapa hari je. Aku tak faham kenapa perasaan aku ni, aku tak tahu kenapa aku selalu rindu kau. Aku tak faham kenapa setiap malam aku mesti fikirkan kau. Pelik tp itulah yg berlaku pada aku. Aku tahu, kau tak faham apa yg aku lalui, kau tak nampak macam mana aku hadapi, kau tak rase ape yg aku rasa, kau tak tahu betapa aku rindukan kau, perlukan kau. Seriously aku rindu sangat dekat kau, aku selalu harap kau akan faham yg aku rindu kau, tp aku tak tahu bila kau akan faham. Aku selalu doa yg kau akan nampak aku dekat belakang kau, masih tunggu kau macam dulu. Aku masih tak faham ape sebab kita lost contact, aku cuba cari jawapan tp masih tak jumpa. Aku tak tahu berapa lama aku kena tunggu kau, aku tak tahu berapa lama perasaan aku ni nak pudar. Aku harap sangat aku boleh kuat macam kau, tp aku tahu semua tu hanya harapan dan aku akan berhenti berharap. Perit sangat aku rasa masa aku kehilangan kau tp aku redha dengan semua ujian ni, mungkin ada hikmah dan aku hanya akan tunggu ape hikmah yg Allah beri pd aku. Aku masih tak dapat lupakan semua tentang kau, susah sangat aku nak lupakan. Aku cuba tp sakit. Aku terus cuba dan terus sakit. Bila sakit aku tak larat utk mencuba dan sebab itulah aku tak boleh lupakan semua tentang engkau. Perkara yg paling segar dalam ingatan aku ialah bila kita selalu gelak sama sama sampai kau geram dekat aku. Aku rindu semua tu, aku rasa nak ulang semua tu tp aku tahu masa dah berlalu, dah berjalan jauh dr semua kenangan kita yg dulu. Terkadang aku terpikir nak buat macamtu dekat kawan lain, tp entah. Aku dah cuba buat tp dorang tak sama macam kau. Susah dorang nak faham aku betul betul. Dalam beribu kawan aku, hanya kau yg tahu ape yg ada dalam otak aku, tahu ape yg aku fikir. Memang dorang sebulu dengan aku tp tak sepenuhnya macam kau dengan aku. Kau yg selalu layan aku gila gila sampai tak stop berdekak. Aku depan orang ramai sambil texting kau, berdekak gila gila sampai aku tak hiraukan orang keliling. Aku percaya kau dah lupakan semua tu dan aku percaya mesti text tu dah tak wujud lg dalam inbox kau kann. Text tu juge tak wujud dalam inbox aku tp ia wujud di blog aku. Di entry '' From Left '' aku tak pernah lupakan macam mane kita boleh kenal dan berkawan. Aku takkan lupa tarikh penting kita, takkan lupakan num penting dalam hidup kau. Aku takkan lupa makanan dan minumam favourite kau. Aku harap satu hari nanti kau boleh nampak aku, kau boleh pandang aku yg masih dekat belakang kau yg masih jaga kau dari belakang yg masih selalu rindukan kau yg selalu risaukan kesihatan kau yg masih nak kejut kau tiap pukul 12 a.m utk kau iron baju dan dengar MJ 12. Aku harap kau tak lupa janji kita. Aku harap kau tak lupa lagu kita. Aku harap kau masih boleh ingat aku. 

SKSA .............

Kalau kau tak boleh ingat aku sekarang takpe tapi ingatlah bila aku dah takda nanti. Kalau kau tak boleh hargai aku sekarang takpe tapi hargailah semua kenangan yg kita dah cipta bila aku dah mati nanti. Kalau kau tak boleh layan aku macam dulu takpe tapi bisiklah something dekat telinge aku bila aku dah mati nanti. Kalau kau tak boleh nampak aku sekarang takpe tapi ketahui lah aku selalu nampak kau sampai akhir nafas aku. Kalau kau tak boleh luangkan masa kau utk berjumpa aku sekarang takpe tapi luangkanlah masa kau dekat pusara aku nanti ;')

Aku rindu kau sangat sangat, takde ape yg boleh aku buat. Aku hanya mampu tengok gambar kau dengan kawan kawan kau dan ingat semua kenangan kita dulu. Kau tak bersama aku dan aku tak dapat lagi dengar suara kau tp aku tak kisah sebab aku masih dapat baca tweet kau di twitter. Aku harap kita masih dapat berkawan rapat macam setahun yg lalu. Aku rindukan semua tu. Kau bukan kawan aku tapi kau SAHABAT aku sampai aku mati, sampai bila bila. Aku takkan putus utk terus amik berat pasal kau. Yes aku memang degil, sebab aku sayang kau sama mcm aku sayang diri aku sendiri. Aku tak pernah benci kau sampai aku mati ;')

SKSA ...............