ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

hagemaru
Wednesday 7 November 2012 | 00:03 | 0 comments

hi Assalamualaikum semua. Dah lama sangat aku tak update new entry, asyik log on twitter je sampai lupa blogger dengan facebook. Banyak story sebenarnye, tak tahu aa aku mampu ceritekan atau tidak. Baca jelahh sampai habis, itu jela yg aku mampu ceritekan :') start from 16 Okt 2012 until now nd forever. Hopefully :') Aminnnnn. 

16 Okt 2012 : Tarikh aku dapat kenalan baru, yeaaaa Maria Mohd Ghaffar. Aku tak tahu nak explain macam mane pasal dia, biar aku jelaaa yg tahu dia ni orang yg macam mane. Start kenal dia sebab dia tegur aku dulu, dia mula mula tegur dekat facebook dulu then tibe tibe diam lepas tu tegur balik mase dekat twitter. Dia mula mula Retweet tweet aku, aku pun begitu juge then dia DM aku nd whatever. Seriously terkejut aa masa dia DM tu, macam tak sangka aa dia nak juge tegur aku. Mula dari situ aa, kenal nd berkawan. Itu jelaaaa yg mampu aku cerite. iLovemy Hagemaru :') ini diaaaa Maria Mohd Ghaffar 


thankyou ukir nama aku dekat pantai. Aku tahu kau tak cukup tinggi utk ukir name aku dekat langitkannnn? Hahaha :D takpe yg penting bintang dapat tengok. Hahaha melewehkannnn? Good Mornight ....

Labels: