ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

crazy friend
Monday 8 October 2012 | 12:16 | 0 comments

hey Assalamualaikum semua ;) aku bangun awal pagi tadi terus online facebook nd serbu twitter kejap. Semalam aku mimpi something with someone at somewhere ;D maybe sebab perasaan aku yg terlalu rindukan die smpai aku rindukan die. Aku ingat lg kut die ade cakap die pernah mimpi aku, cehhhhh. Aku bangun awal pagi da dengar lagu blog aku nihhh, seriously airmata hampir leleh. Tp nasib baik dekat facebook ade kawan aku nihhh, haihhhhh otak tak betul. Ini lahh diaaa 



click saje pd gambar tu if nak bace ape yg dibualkan oleh kami di inbox ;) aku dengan budak Nana ni umur same, 16 tahun. Setiap hari memang ade je benda yg nak dilawakkan. Hmm cuti seminggu ni tak best gile duduk rumah tak dpat berdekah dengan kawan sebab kena belaja utk final exam 18b nihhhhh ;( okay fineeee sangat gementar, rase mcm nak duduki peperiksaan menegah rendah je haha. Okay byeeeee :*