ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

kursus komputer
Thursday 4 October 2012 | 15:29 | 0 comments

hey Assalamualaikum semua. Dah dua hari tak update blog, wewwwww takde ape ape perubahan pun. Selama dua harini, bermula hari Rabu dan diakhiri hari Khamis aku menghabiskan masa di Kolej Komuniti Pasir Gudang yang terletak di Taman Scientex. Agak membosankan jugalahh kursus sebab aku kena belaja benda yg aku dah tahu erhhhh :/ budak budak ni keje online facebook, yg aku dah pening pening bagai rase nak tidur je. Paling macam apak mase hari Rabu, duduk dekat situ sampai pkul 5 petang. Fuhhhhh rase mcm nak jerit je. Opsss aku sebenarnye lupa yg kakak keje dekat situ, hihi ^^v klau aku tahu, semalam aku balik naik kakak je lg best <3 semalam dah nak balik tu aku dah rase mcm nak jatuh pun ade, pening gile hadap komputer je dr pagi smpai petang. Masa dah nak balik tu jugelahh GILA aku tibe tibe keluar hehe. Kerusi situ mcm biase lahh kerusi roda kan. Time tu boleh pulakkk aku terhembus suruh kawan aku tolak aku pergi meja aku nd meja kawan aku. Time tu memang berdekah gile sebab ape entah aku tak ingat ape aku buat hihi ^^v budak budak ni tengok jela, agak malu kayyyyyy >.< then betul betul time nak balik tu, aku ade dekat depan dekat meja kawan aku yg lain. Then aku bangun nak pegi belakang dekat meja aku nak amik barang barang sebab nak balik. Tup tuppppppp --' aku nampak ramai gile berkumpul dan tersusun elok je dorg dekat meja Farah Aquila nd aku sekali lagi terhembus ' woiii ramai gile ! Korg tengok facebook aku ehhh? ' mereka terus berdekah gilaan nd aku juge turut berdekah nd mereka terus bersurai hahaha ;) ala tak bestnye story dekat blog, lg best if benda ni happen depan mata kan. Baru lahh syokkk same same gelak gelakkkkk ;) 

Hari kedua di Kolej Komuniti itu. Aku datang sch mcm biase lahh, pkul 6.55 gitu. Sampai sch pkul 7 then tak sempat aku duduk bas dah sampai nd aku terus naik dan duduk diam diam dalam bas. Agak serabut juge aku tadi sebenarnye, tp abaikan sajela semua itu. Nak g belaja bukan nak pegi melawa ;) seriously cakap, driver tu bawak bas slow gile, aku rase mcm dr sch aku nak pegi Jusco Permas Jaya if lalu belakang. Lepas berpuluh minit duduk dalam bas akhirnya sampai juge ke KKPG nd aku tibe tibe nampak sebuah kereta Honda City bernumber flat WTP **** haha aku terus lambai tp maybe kakak tak nampak kut nd aku terus call akak. Aku tanya akak dekat mane, die ckap dekat office, errrr menipu je padahal dalam kereta lg. Aku bgtau akak aku sekarang dekat KKPG nd akak nampak aku nd aku suruh akak belikan aku breakfast ;) apak iyeee, akak belikan karipap je. Then akak terus gerak pergi kerja. Masa tu aku tunggu kawan aku yg lain sampai, pehh punyelah berbulu tunggu dorg sampai. Maybe traffic stuck kut, pagi kann org semua nak pergi office. Bila dorg smpai aku lepak dengan dorg kejap bg dorg breakfast dulu bgai pastu naik atas masuk lab. Harini kelas sampai pkul 12.30 je, taklah membosankan sangat. Sampai sekolah terus balik haha ;) you know what, mase nak balik tu kiteorg dah lambat nd cikgu suruh tunggu trip kedua, TAPI !!!!!!!!!!!! Hahaha kiteogr tak tunggu pun, kiteorg ckap dengan cikgu takpe cikgu kiteorg berdiri hihi ^^v cikgu pun bg naik, haha ayat power, muke selamber je. Tapikannnn, aku tak berdiri pun. Aku duduk dekat kerusi VIP, aku sorg je duduk situ, aummmmm <3 semua tengok aku hahaha, rileks lah! Mesti nak tahukan mane aku duduk? Hihi ^^v aku duduk dekat kerusi yg dekat dekat dengan pintu tu, kerusi utk partner driver duduk tu hihi ^^v ala rileks lahhhh dorg pun kannn, tu pun nak gelak. Aku tahan dekat pintu kang baru tahu :/ okay aku dah smpai sekolah nd HABIS ;)

Labels: