ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

SPORT DAY
Thursday 27 September 2012 | 14:22 | 0 comments

hey Assalamualaikum, im back with new story ;) i dont know its a bored story or not , so just read okay . today Thursday 27 September , got many new story , hihi ^^v 

Harini Alhamdulillah Badminton juara <3 sorry kepada kelas tuttttt , haha rileks lah , bukan dapat duit pun kan :D Bola Keranjang menang sekejap je , then lawan dengan budak 4F , apak iyeeee ! Player semua badan bagak bagak , sampai kelas kiteorg 4D masing masing badan kena tiup angin je ;( untunglahhh 4F , menang sebab rempuh orang sampai kejang kaki aku , wuwwwww :/ Takpe , kite tunggu comp tahun depan kay , kau rempuh lah semua player luar sampai semput dorg . Bola Jaring tahniah kepada kelas 4B kerana menjuarai . Tabik lahh kepada my Love Puteri Diana nd Amira Batrisyia :) haha okay itu cerite tentang sukan sebelum rehat , tetapi selepas rehat apa yang terjadi ? Haha 



Selepas rehat , macam terjadi . Aku akan ceritekan satu per satu dengan terperinci , hope korang dapat rase perasaan di tempat aku :)


Aku dan kawan kawan aku yg lain , 
rehat lambat kerana ada tugas yang perlu kami 
jalankan . Ketika itu ,
kantin sekolah amat lenggang kerana waktu rehat telah tamat dan
kami berasa amat lapang . Syukur 
Alhamdulillah kerana makanan masih ada untuk kami .
Setelah beberapa minit di kantin , kami bergegas ke dewan sekolah 
kerana ingin menyokong kelas kami . 
Setelah menang , kami bergegas naik ke kelas 
kerana ingin mendapatklan angin :)
Tapi sayang seribu kali sayang kerana kipas di kelas kami rosak dan harapan
kami hancur . Oleh itu , kami duduk lepak satu kelas
di luar kelas untuk mendapatkan udara segar setelah mandi peluh .
Apabila badan kering , kami kembali masuk kedalam kelas bersama dan duduk
bersama di satu meja untuk mengeratkan lagi
hubungan kawan antara kawan yg lain . 
Ketika itu , tanpa mereka sedar , aku dan sorg lagi kawan aku 
bergegas lari keluar kelas . Bukan untuk ponteng kelas tetapi untuk gembira .
Ketika itu ;

Aku dan Dyla turun tangga sambil gelak berdekah
kite duduk di tangga untuk beberapa minit 
Kami bergegas lari kelas dengan keadaan muke cemas , ketika itu
kelas sebelah kami sedang belajar 
Aku dan Dyla jerit 'PENGETUA PENGETUA !!!'
Ketika itu , semua berkeliaran lari cari kerusi untuk duduk ,
ketika itu kelas amat sunyi dan mereka terpaku
apabila melihat aku dan Dyla berdekah di belakang . Akhirnya
mereka sedar bahawa mereka ditipu . Ketika itu kami hanya memerhatikan
sahaja gelagat mereka dan muka cuak mereka :)

ya Allah , comelnya gelagat pelajar kelas 4D 
apabila ditipu begitu . Tuhan saje yg tahu macam mane sayangnya aku
dekat student 4D , even kadang kadang gaduh ,
tapi aku tetap set dalam otak , korang macam adik aku :)
Terima Kasih kerana memilih aku sebagai Kak Long korang semua ,
aku janji hubungan akrab kita ni akan kekal sampai bila bila dan aku juge
janji yg aku dan kawan kawan aku akan buat sesuatu 
yg funny untuk korg ukir sebagai
kenangan kite bersama <3 Aku sayang korang sangat sangat ;)

Labels: