ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

The Day
Sunday 16 June 2013 | 01:01 | 0 comments

Assalammualaikum and selamat malam. Nak cerita something new, something fresh, something bad and happy. Scroll down baby :*



Anniversary friendship dah lepas, Anniversary declaire jugaa dah lepas. Anniversary kali ni tak sehappy anniversary yg lepas lepas. Anniversary kali ni kena banyak telan kepahitan berbanding kemanisan. Aku tahu dia busy, dia penat, dia tak larat, dia tak menang tangan. Aku nak dia tahu, aku jga pernah busy, pernah penat, pernah tak larat, pernah tak menang tangan tapi aku tetap curi sedikit masa aku untuk send text ''Iloveyou'' pada diaa. Aku tertanya-tanya kenapa dia tk boleh buat sedemikian sedangkan aku boleh. Aku mengaku aku banyak buat dia marah dia sakit hati tp aku akan tetap terus pujuk diaa. Bila dia salah, dia merajuk and aku juga kena pujuk. Sometime aku rasa seolah-olah aku ni macam orang tak berperasaan. Aku dah buat semua untuk dia, dah berubah jadi seperti apa yg dia nak. Know what, moment paling buat aku sebak ialah apabila lepas dia habis event dia balik dengan cikgu dia and tak text aku. Selamat sahaja dia masuk ke rumah baru dia text aku. Aku tersangat tak faham, kenapa mengapa dia tak text aku masa dia dalam kereta cikgu tu. Dia nak jaga hati cikgu tu? Hati aku siapa nak jaga? Aku tahu satu hari nanti aku pasti akan lepaskan dia demi kebahagiaan dia. Aku tahu, kebahagiaan dia bukan bersama aku tp bersama orang lain yg aku tak kenali. Aku bersyukur dapat kenal dengan dia sebab dia dah banyak bantu aku, dah banyak mengubah aku kepada kebaikan. Aku tak pernah sekali berasa menyesal kerana berkenalan dengan dia. Aku tahu, jauh di sudut hati dia, ada tempat untuk orang yg dia saying dia rindu. Aku tahu itu bukan aku. Dari gerak geri dia melayan aku tak seperti dia betul betul sayangkan aku. Mungkin dia sayang aku hanya sebagai kawan dan tak pernah lebih dari itu. Dia pencuri paling terhormat sebab cara dia mencuri hati aku, takkan pernah ada orang lain boleh tiru gaya dia. Cara dia senyum, buat aku cair. Buat aku rasa seolah olah aku sekali lagi berada di alam awal percintaan.

Bila awak duduk sorang-sorang dalam gelap, otak awak takkan pernah terlintas untuk memikirkan tentang saya. Otak awak akan terlintas untuk memikirkan seseorang yg lebih memahami awak, yg sentiasa bersama awak. Awak ketahuilah, sebenarnya dialah yg ada disudut hati awak, bukan saya. Awak hanya akan mikirkan saya apabila saya di hadapan awak, bersama awak, sebelah awak. Awak? Kita gaduh harini tapi awak tidur. Awak tak pedulikan keadaan hubungan kita. Awak masatu saya penat, busy, letih sangat sebab pagi saya training 3 jam petang saya training lagi 3 jam then malas lepas maghrib terus ada class, adakalanya tak sempat saya balik rumah, terus pergi class itu pun saya tetap terlambat, tapi saya tetap curi masa saya untuk text ''Iloveyou'' dekat awakk. Saya dah maafkan awak. Segala keputusan ditangan awak. Saya dah bersedia untuk terima segala apa ju jawapan yg akan awak berikan. Selamat Malam ;*