ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

New
Sunday 21 April 2013 | 01:41 | 0 comments

Gambar baru lagu baru. Wahh lagu Terima Kasih tau. Heee adore gila dengan lagu Terima Kasih. Dari tahun lepas aku adore mampus dengan lagu ni. Gambar baru aku tu seksi mampus. Hahaha harap takda yg tergoda, itu hanya kartun je tauu. Ehh know what, 9 days more then along dah habis belajar dekat matriks. Hee can't wait that day lah ;)

One more thing. Haihh sejak sejak ni asyik gaduh je. Pasal sama je pula tu. Kadang-kadang rasa geram pun ada juga tp entahla. Dah keadaan macamtu takkan nak elakkan. Kenalah sama-sama lalui, barulah together namanya. Tengah hari tadi gaduh sebab budak sama. Haihh tk tahu nak cakap macam mana, bukan salah aku tp dia marah macam aku yg salah. Hm entahlah. Malas nak lawan so ikut jela kepala dia. Makin lawan makin marah makin teruk makin barah masalah. Tapikan biasalah gaduh tu. Takkan asyik nak sweet je memanjang, nanti lama-lama mesti bosan asyik sweet je. Kalau ada gaduh gaduh kan best. Hihi ^^ Ekcelikan badan aku penat mampus malamni tp nak teman dia so terpaksa hadap pc ni sebab nak tunggu dia balik rumah. Yela dr pagi tadi dah gadh so malam kenalah spend time dengan dia. Even sekejap, tetap ada masa utk dia. Insha Allah kalau aku mampu teman dia lg smpai bila-bila. Know what, tadi dia boleh cakap ''janji jangan tinggalkan dia sorang-sorang'' sorry bukan nak marah dia tp aku tak suka sangat ayat tu. Why? Sebab aku pernah termakan dengan ayat tu then at last aku yg kena tinggal. Aku sangat trauma dengan ayat macamtu. Seriously sekarang ni asyik rindu dia je. Hm tak tahu kenapa tp memang selalu rindu dia. Sejak-sejak ni asyik rindu je. Haihh tak suka betul. Seksa hidup aku bila tk dapat meet dia. Ehh know what, how sweet Khamis tu. Time exam dia pegangkan phone aku then mama text tanya aku dah pergi tusyen belum then dia replykan ''Dah dah'' alalala pastu tk bgtau aku pun mama text. Heee then dia tiba-tiba suruh check draft. Ohh rupanya ada note dekat draft tu. Thankyou sayang :* haritu macam sweet. Entah kenapa entah hahaha. Pelik benar Khamis haritu. Tpi best hihi ^^Haritukan dia ada bgtau dia jealous bila aku selalu tengok bola and runningman. Dia cakap bila aku tengok bola and runningman dia macam terpinggir. Hahaha kesian dia. Siapa suruh tk sama minat dengan aku kan. Heee then dia tak suka sukan. Hak alahh pelik betul budak ni. Orang lain semua suka sukan tahu takk. Haihh tapi takpelahh. Biarlah dia, dah itu yg dia nak. Hihik ^^ haritukan masa gaduh aku bg dia HoneyStar. Hehe dia makan habis dalam van masa balik tusyen. Kesian dia kena balik naik van sebab abah tk amik dia. Rindunyaa dekat dia. Hm habis SPM nanti nak spend time habis-habisan dengan dia. Hehe awhh time tu nanti taknak ada gangguan lain. Erkk serabut je nanti kalau ada gangguan. Ehh kesian dia tunggu lama. Hahaha better text dia sekarang before dia berdengkur. Dahla dia tengah penat, kesian diaa. Hihi ^^

Awak? Iloveyou much ;)