ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

MIX YEAR
Tuesday 26 March 2013 | 08:52 | 0 comments

Hi. Skin blog ini telh ditukar. Wewwww nampak kemas sikit, dulu nampak serabut sikit and dia cakap yg dulu punya sakit mata memandang. Hahaha kayy, ayat tak boleh blaaa gitu :D 


Wuhh act wanna say that im really worry about mix year exam.  Haritu audit total target semua tinggi. Paling tinggi sains and maths, tak tahu boleh capai target atau tidak. Harap boleh capai target tu sebab mama pun memang harap aku lulus dua subjek tu. Mama tahu aku memang senang belajar maths and sains. Yg lain aku kurang sikit, tak berapa gemar, tapi kena set dalam otak aku suka semua subjek. Maths and sains aku senang dapat sebab aku suka, aku minat, aku nak sangat belajar benda tu. So aku kena buat macamtu dekat subjek lain jugaaa ;) paling rendah ETR aku letak 80% dan serious tak tahu boleh capai ke tidak. Lagi lagi subjek geografi. Ya Allah, susahnya geografi dah macam tahap belajar biologi. Serious cakap. Biologi ni atleast yg kita memang buat harian, tapi still susah. Geografi ni belajar tentang DUNIA memang perit susah yg teramat nak kena tahu peta dunia peta Malaysia kedudukan setiap negara. Nak kena hafal petempatan semua bagai, pola petempatan. Ehh itu baru peta, belum masuk lg bab bumi. Nak kena hafal kedudukan magmar larva semua bagai. Plat tektoniknya lagi. Alahai time geografi je mesti mata rasa nak tertutup. Aku tetap cuba yg terbaik utk mama papa and semua yg sokong aku. Geografi kalau aku tak boleh target 80, aku target 70-75 pun jadilah. Yg penting sekarang aku kena struggle habis-habis teruk-teruk utk sains and maths sebab lepas exam mix year akan ada audit total lg kali kedua. Audit total dengan pengetua, wuhhhh seriously kena bambu dengan pengetua siapa yg tak dapat capai target. Ohh perit wehhhhh. Takpe lahh sekarang pun aku kena kurangkan online dan sebagainya. Kena focus utk exam mix year and SPM nanti. Insha Allah aku boleh buat kalau aku betul-betul nak buat. Family dan kawan-kawan aku semua adalah semangat aku. Dorang yg selalu bakar semangat aku ;)