ABatriysia HNorbit
ABatrisyia HNorbit
about ME stuff link home skins twitter follow
Blogger music



credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

Smile
Monday 27 May 2013 | 21:21 | 0 comments

Hi Assalammualaikum. Lama sangat dah tak update blog ni. Malamni rasa macam nak update sesuatu. Last update pasal ni. Aku nak luahkan semua yg aku rasa dekat entry ni. Harap dia baca? Tak harap sangat tp harap sangat satu hari nanti dia akan faham apa yg aku rasa selama setahun ni. 

Sharifah Khalilah bt. Syed Aluvi. No matter what happen, aku masih anggap dia kawan aku even aku sekarang mungkin musuh diaa. Selama hampir 2 tahun kawan dengan dia. Lalui semua benda sama-sama. Nangis happy sedih risau semua tu kiteorang lalui sama-sama. Dah banyak aku korban untuk diaa. Aku dah halalkan semua apa yg pernah aku beri pd diaa. Aku ingat lg masatu puasa tahun 2012. Kiteorang dapat puasa sama-sama utk 3-4 hari je. Lepastu lost contact secara tiba-tibaa. Aku cuba contact diaa, terus terus dan terus contact dia tp dia terus terus dan terus senyap. Masatu Allah je yg tahu macam mana sedihnya hati aku. Hancurnya hati aku. Sebelum lost contact tu, kiteorang memang happy. Happy sangat smpai gelak keluar airmata. Lepas bebuka, aku akhiri hari aku tu dengan kesedihan, risau, rindu. Dia akhiri hari dia tu dengan kegembiraan, senyuman. Masatu aku rasa kosong sangat sebab dah takda siapa lg yg faham aku masatu. Dulu dia yg selalu faham aku, teman aku, bg aku semangat. Aku cuba cari diaa, nak tanya apa sebab dia buat aku macamni tp dia diam. Dia taknak bgtahu apa sebab semua ni, apa punca. Aku nak tahu, sama ada ini salah aku atau dia ada kawan baru. Masatu memang sedih gilaa. Lama jugaa aku jatuhkan airmata aku sebab diaa. For me, dia kawan yg terbaik pernah aku ada. Dia selalu faham aku, dia selalu buat aku happy dengan lawak dia yg out of box. Lepas berapa bulan lost contact, kiteorang dapat contact tp kejap je. Masatu cuti sekolah. Aku ada tanya dia why buat semua ni, buat macamni. Aku harap sangat dia akan bagitahu, tp tidakk. Dia tk bagitahu apa puncanyaa. Dia cuma cakap dia tahu itu salah diaa, dia pun susah nak buat benda tu tp dia terpaksa jugaa tinggalkan aku. Masatu serta merta airmata aku jatuh mencurah curah. Ya Allah, beratnyaa dugaan yg kau berikan ni pada aku. Aku terus said okayy takpelaaa. Aku rasa Alhamdulillah masa cuti tahun 2013 ni, masatu awal tahun, dia dekat KL aku baru balik dari holiday. Masatu dapat oncall dengan dia sekejap tp best sangat. Syukur sangat sebab dapat lagi dengar suara dia lepas berapa bulan lamanyaa tak dapat dengar. 

Aku ingat lg masatu aku ada activiti luar sekolah. Aku program Skor A dekat Permas Jaya. Time tu aku memang rindu diaa and rasa terkejut sangat bila dia tiba-tiba buat Call Me Back dekat aku ;) aku terus call dia and jantung aku jatuh serta merta sebab dengar dia nangis. Ya Allah, kenapa kau nangis kawan? Im here always for you. Dia cakap dia gaduh ke apa aku tk ingat then dia minta tolong aku topupkan diaa. Aku serta merta pi topupkan dia even aku tahu dia takkan gunakan topup tu utk aku tp aku tahu dia ada masalah so aku malas kacau dia malas nak tambahkan lg masalah diaa. Aku paling marah kalau dia nak bayar balik dekat aku apa yg aku pernah bg diaa. Please take it and save it. Aku harap ini last aku cakap aku rindu diaa. Aku nak cuba berhenti rindukan diaa. AKu nak cuba lupakann dia walaupun susah aku nak buat. Aku harap one day dia tahu apa aku rasa tapi aku taknak dia rasa apa yg aku rasa. Sampai bila-bila pun aku takkan pernah berkasar dengan dia. Itu janji aku pd dia and semua orang menjadi saksi ;)

Last word for the last time ; I Miss You Sharifah Khalilah bt. Syed Aluvi ;)